Życie to droga

„Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego.”

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

czwartek, 17 kwietnia 2014

Świątecznie :)


Witam wszystkich ! :)


Właśnie siedzę w moim rodzinnym domu. Mam teraz tydzień wolnego, w końcu mogę trochę odpocząć od codziennych spraw i obowiązków. Ta Wielkanoc będzie dla mnie szczególna, bo pierwsza, odkąd nie mieszkam w domu. W najbliższych dniach postaram się dodać nową notkę. Życzę Wam, by ten świąteczny czas spędzony w rodzinnym gronie był dla Was czasem szczególnym i ważnym. Byście potrafili się zatrzymać chodż na chwilę... byście znależli czas na chwilę reflekcji, odpoczynku w gronie najbliższych. Ja ten czas postaram się jak najlepiej wykorzystać. Zdałam na kolejny stopień w Karate, teraz czas na chwilę oddechu... Jestem szczęśliwa :)






Pozdrawiam serdecznie :):):)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz