Życie to droga

„Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego.”

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Zmiany...


U mnie jak zwykle dużo się dzieje... Jeśli ktoś nie potrafi zrozumieć, że chcę się rozwijać, poszerzać swoją wiedzę i umiejętności i że wszechstronność się dla mnie liczy i jest dla mnie ważna, to ma problem... Ja jestem dumna z tego, że byłam do końca wierna swoim przekonaniom i będę działać dalej w tej dziedzinie, która jest częścią mojego życia i zawsze będzie...
 " Karate jest jedno, a dzielenie je na poszczególne style jest zwykłym wypaczeniem."
"Mistrz Funakoshi nieustannie powtarzał, iż podstawowym celem treningu karate jest podsycanie w sobie ducha pokory, najważniejszej ze wszystkich postaw człowieka. "Nie wystarczy walczyć jak lew, lecz należy zawsze i bez wyjątku opowiadać się po stronie sprawiedliwości".

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz