Życie to droga

„Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego.”

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

niedziela, 27 marca 2016



20 marca 2016r, odbyły się w Poznaniu Akademickie Mistrzostwa Wielkopolski w Karate WKF. Miałam okazję wziąć w nich udział, razem z drużyną. Udało mi się na nich zdobyć dwa medale; srebro w kumite indywidualnym kobiet -55kg i brąz w kata drużynowym kobiet. Były to moje drugie zawody, piękne przeżycie i cenne doświadczenie. Te skromne i małe osiągnięcie motywuje mnie do coraz większej i cięższej pracy. Sprawiło, że bardziej uwierzyłam w siebie i w własne możliwości. W to, że ciężką pracą można wiele osiągnąć i spełniać swoje marzenia. Stawać się nie tylko lepszym w tym co się robi, ale też lepszym człowiekiem. Dziękuję tym, którzy we mnie wierzyli i nadal wierzą.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz