Życie to droga

„Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego.”

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

sobota, 26 sierpnia 2017

Srebrny medal Aleksandry Kowalczuk w taekwondo








Aleksandra Kowalczuk (AWF Poznań, AZS Poznań)  zdobyła srebrny medal 29. Letniej Uniwersjady w Tajpej w taekwondo.
Zawodniczka poznańskiego AZS w finale kategorii +73 kg przegrała złotym punktem w dogrywce z Koreanką Saebom An. - Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam otworzyć worek medalowy dla mojego sportu. Jutro jeszcze walczą cztery osoby z drużyny i trzymam kciuki, żeby im też się udało – mówiła Kowalczuk. Co ważne, medal poznanianki jest pierwszym w historii uniwersjad dla reprezentanta Polski w taekwondo. - Zdobywałam medale Mistrzostw Europy juniorów, zahaczyłam prawie o medal na Mistrzostwach Świata seniorów , ale ten medal to taka wisienka. W końcu mam coś fajnego, czym mogę się pochwalić – dodała Kowalczuk.
"Cieszę się, że otworzyłam worek z medalami dla mojej dyscypliny"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz