Życie to droga

„Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego.”

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

piątek, 11 maja 2018

KnockOut Boxing Night





12 maja 2018 między liny powróci ostatni polski czempion w boksie zawodowym - Krzysztof Głowacki. Popularny „Główka” stoczy 10-rundową walkę w swoim rodzinnym Wałczu. - Niezmiernie się cieszę z tego powrotu - mówi były mistrz świata WBO kategorii junior ciężkiej. - Tu zaczynałem swoją przygodę z boksem, tutaj też zaliczyłem jedną z ostatnich walk przed pojedynkiem o pas z Marco Huckiem. Mam nadzieję, że majowy występ ponownie przyniesie mi szczęście, bo chcę odzyskać moją mistrzowską koronę!

Oprócz Głowackiego wałeckiej publiczności zaprezentują się między innymi: jeden z największych polskich talentów Paweł Stępień, niepokonany Przemysław Runowski, waleczny Marek Matyja i uważany przez trenera Fiodora Łapina za prawdziwy bokserski talent Fiedor Czerkaszyn.






https://www.ebilet.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz