Życie to droga

„Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego.”

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

środa, 21 sierpnia 2013

Interdyscyplinarny Festiwal Kultury i Sztuki Japonii:)


Wszystkich adeptów sztuk walki i nie tylko chciałam serdecznie zaprosić na drugi organizowany już Interdyscyplinarny Festiwal Kultury i Sztuki Japonii. Uczestniczyłam w nim w zeszłym roku i festiwal ten na długo utkwił w mojej pamięci. Był to dla mnie akurat kiepski okres w życiu i pobyt tam bardzo mi pomógł, był pewnego rodzaju przełomem i okazją do przemyśleń. Przywiozłam cenne doświadczenia i znajomości ze wspaniałymi ludźmi. Oprócz tego bardzo ciekawe warsztaty, nie tylko z Karate i Gala Mistrzów.


ZAPRASZAM!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz