Życie to droga

„Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego.”

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

środa, 21 sierpnia 2013

Witam:)


Miło, że coraz więcej osób odwiedza mojego bloga. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie, dzięki temu wiem, że warto to robić i pisać, bo jest dla kogo. Jest to dla mnie bardzo ważne. Małe przerwy w pisaniu są spowodowane moją aktualną pracą, więc proszę o wyrozumiałość. W miarę możliwości będę starała się dodawać nowe wpisy. Na poprzednim portalu pisałam bardziej szczegółów, chciałam wprowadzić Was w klimat wschodniej kultury i tamtejszych obyczajów. Obecnie będę się skupiać na artykułach, będę się starać zawsze napisać coś ciekawego. We wrześniu będę mieć więcej czasu, to postaram się więcej tutaj dodawać. W pierwszym poście pisałam, że musiałam sobie poukładać kilka spraw w moim życiu i rzeczywiście tak jest. Miałam wtedy bardzo kiepski okres, ale udział w tym festiwalu naprawdę dużo mi dał, także pod względem duchowym. Obecnie jest w miarę dobrze, udało mi się zdać ważny życiowy egzamin, jak na razie chyba najważniejszy. Od października zaczynam studia na kierunku Wychowanie Fizyczne. Od dawna było to moim marzeniem i teraz się spełniło. Rozpocznę również treningi w nowym klubie, więc mam nadzieję, że wreszcie będzie wszystko ok. Jednak czasem ciężka praca popłaca i warto walczyć o swoje marzenia.


Pozdrawiam:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz