Życie to droga

„Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w pojedynkach dnia codziennego.”

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

Wielkie marzenia składają się z mnóstwa elementów...

środa, 7 sierpnia 2013

Witam:)


Witam wszystkich:)!

Po długiej nieobecności i przerwie w pisaniu postanowiłam wznowić działalność bloga. Mój poprzedni blog prowadziłam w portalu onet. Jednak po zmianach, które tam wprowadzili zdecydowałam, że będę kontynuować pisanie na tym portalu. Narazie mało tutaj jest, jednak z czasem będzie się pojawiać więcej nowości. Aktualnie próbuję się odnależć na nowym portalu. Wiem, że długo nie pisałam na poprzednim blogu, dziękuję wszystkim za wyrozumiałość.

Pozdrawiam:)

Kontynuacja bloga: http://karate-moja-pasja.blog.onet.pl/










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz